”GRATTIS MIN ÄLSKADE DOTTER...”

 
Idag när Du fyller år min kära,
så Grattas Du utav Kärlek av alla oss nära!
Tack för att just Du finns i mitt Liv och är min underbara Dotter!
Jag är så stolt över dig - Du betyder Allt!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Du är så Älskad av oss Alla!
Du är fantastisk på alla sätt och vis!
Jag Älskar Dig så mycket🌹❤️💌
  Vi önskar dig en underbar Födelsedag - vi ses i eftermiddag!
Kramisar i massor Finaste
Mamma o Tomas
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Stort grattis till världens bästa dotter, kan tänka mig att hon fick världens bästa födelsedag, sänder er alla massa goa kramar =) frånTess

Svar: Tack raraste!Ja hon fick en fin födelsedag fylld av Kärlek från oss alla💓 Hon fick världens vackraste bukett av höga röda rosor 40 stycken wow så vackra! Men hennes man uppvaktar henne med minst 1 bukett i veckan så himla rar! Tack för kramar skickar till dig med massor👼💜
Angelnrone