”ANGELNRONES MAGISKT GODA TORSKRYGG I FOLIE...”

Gokväll alla goa följare o Medmänniskor!
 
Vi har precis avnjutit en god middag med folieinbakad Torskrygg i ugn!
Supergott asså mums, jag skulle kunna äta fisk nästan varje dag! 
 
I paketet la jag förutom Torskrygg, färsk dill, strimlade morötter, tunt skivad potatis, tomat, purjolök, ramslök, flingsalt och saften av en halv citron. Små bitar av riktigt smör.
 
 När jag gjort klart foliepaketet fick d stå på 225 grader i mitten av ugnen i ca 25 min.
O ett måste till, var givetvis Findus Ebbaärtor jättegoda och härligt gröna!
Dryck ett stort kallt glas isvatten med citron.
Visst ser det gott ut😋
 
 
Trevlig fortsatt onsdag!
Ser det gott ut så skulle jag bli glad för en liten kommentar😉
 
Take Care o Sprid Kärlek
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, wow vad gott det såg ut, jag älskar också fisk och stort tack för detta receptet, det måste provas. =)
Sänder massa goa kramar från Tess

Svar: Hejsan Tessis!Tack ja gör det så gott och det smälte liksom i munnen! Ja fisk e gott speciellt när man fiskar den själv men det har jag ju inte gjort nu😉 massa goa Kramisar till dig med...
Angelnrone