"YTTERLIGARE ETT MYSTERIUM FÅNGAT PÅ BILD..."

Gokväll alla Medmänniskor så här in på småtimmarna...
 
Idag har det varit mycket som kretsat på olika platser i huset, men också utanför!
Jag har trots allt känt ett lugn, men har frågat vem det är o vad "denne någon" vill!
När saker välte, föll ner o lät alldeles intill oss när vi tittade på Birkan ikväll så började jag plötsligt hicka ...länge!
Min Mamma sa alltid till mig att det var någon som tänkte på mig när man hickade. Hon sa också att man kan fråga vem o då tänka på ett namn... Slutar man då hicka, så är det den personen som tänker på en!
Jag sa alla tänkbara namn, men slutade inte att hicka då känner jag en hand klappa mig över hjässan o på ena kinden då frågar jag är det du Mamma?
Jag slutade hicka direkt o jag hade inte långt till tårarna, för jag saknar min lilla Mamma, vi hade ett så fint förhållande med varandra.
Framför mig ser jag ett vitt starkt och högt ljus, det "prasslar" till precis som vingslag. Jag ber henne visa sig för mig o reser mig upp o går mot det starka vita ljuset, men då ser jag hur ljuset går mot fönstret! Jag plockar fram min IPhone o tar det här fotot...
 
Min lilla Mamma var på väg ut härifrån och jag som hade så mycket att fråga henne...
Det kändes skönt att hon tittade till mig även om det bara var för en kort minut!
Tack kära Mamsen, du lämnade ett lugn kvar hos mig som fortfarande sitter i.
Det var vackert o så Magiskt🙏
Kära alla som kikar in
 
Take Care o sprid Kärlek
Angelnrone
En Vägledare o Healer
med ett stort hjärta
🌟💜💜💜💜💜🌟