"VÄXTER GER LIVET EN LITEN FÄRGKLICK..."

Kära följare o Medmänniskor!
 
Tänk er ett rum utan en enda växt...?
Kalt, opersonligt o så sätter man in en växt, 2 eller kanske flera o genast så har växterna satt känslor, värme o ett lugn där man har placerat dem!
Även luften blir annorlunda mycket mer syre i luften och så är ju växterna så underbara att titta på o glädjas åt!
 
 
Se bara på dessa underbar rosor, som min Dotter gav mig för lite sedan, rosor fyllda med värme o Kärlek❣️
Vårda era blommor med Kärlek - det är också ett litet Liv!
Natti natti
sov så gott o dröm vackra drömmar ...
Angelnrone
 
 
@Växtkärlek
 
 
#1 - - Tess:

Hej angel. jag håller med dig, växter ger liv i rummet och vilka vackra rosor du fått av dottern ,fantastisk färg. kramar i massor fina. =)

Svar: Hejsa Tessis!Ja växter kan göra vilket rum som helst magiskt o kärleksfullt , mer Liv liksom...
Min dotter brukar alltid köpa så vackra blommor till mig o dessa var det såå mycket Kärlek i o en underbar färg kramar tillbaka☆♡☆
Angelnrone