"NYGJORDA SHAMBALLA ARMBAND..."

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor!
 
Ja nu har jag börjat göra Shamballa armband, dessa 2 är mina första o jag har fått mersmak...
 
 
 
Shamballa armbanden härstammar från det mystiska tibetanska riket - Shambhala. De bars från början av buddhistiska munkar. Armbanden var från början en handgjord gåva från de tibetanska munkarna till den som genomgått en andlig resa i något av deras kloster.
Varje armband har unika detaljer och varje armband har en personlig betydelse! Smyckena sägs ha en helande kraft och ger energi åt den som bär det...
Shamballa symboliserar Kärlek, Fred, Frihet och Inre Styrka.
Ofta görs de i kristallpärlor, men är lika vackra med andra pärlor.
Idag används smyckena av alla, oavsett andlighet eller ej och har också blivit populära bland kändisar...
Jag ska göra Shamballa armband med makrame' - teknik så att storleken lättare går att justera...
 
Hoppas ni gillar dem och som vanligt vid intresse skriv en liten rad till mig på
Armbanden kostar 100 kr styck
frakten bjuder jag på!
Sprid Kärlek o Värme
Take Care
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟