"MORS DAG..."

GRATTIS PÅ MORS DAG...
 
Idag sänder jag massor av Kärlek till Andra sidan, till Dig min Älskade Mamma...
 
 
Mamma Du är så saknad❣️
Du var vacker både på utsidan och insidan, en riktig kämpe på alla sätt o vis❣️
Jag saknar ALLT, Dina skratt, Kärlek, våra samtal o våra utflykter med eller utan rullstolen (på senare tid), Du fanns där ALLTID för mig i alla lägen...
TACK KÄRA MAMMA
Jag Älskar Dig så mycket och beundrar dig Du starka kärleksfulla kvinna❣️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Jag vill passa på att fira min Älskade Dotter med här på bloggen❣️
Hon är också Älskad så mycket och är med en stark och kärleksfull Mamma och kvinna❣️
Om bara nån vecka tar hon examen❣️
Vi är alla så stolta över Dig❣️
 
 
Mamma vi Älskar Dig så mycket Tack för att just Du finns och är vår Mamma❣️❣️❣️
Kramisar från oss alla
Liam, Viggo o Eyla
Calle, Mamma o Tomas
Grattar också
 
GLÖM INTE BORT ERA UNDERBARA MAMMOR❣️
Sprid KÄRLEK o VÄRME
Take care
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 #Växtkärlek
 
 Så underbart vackert i Minneslunden på Råå...