"KÄRLEKEN TILL VÄXTER OCH EN ÖPPEN VACKER HIMMEL..."

Gokväll alla Goa följare o Medmänniskor...
 
Vilket underbart väder!
Sitter ute o njuter av fåglarnas sång, växterna som jag har satt o en underbar himmel, så rogivande...
 
Tänk att den har blivit så stor av 3 små krukor, den lyser som en sol på framsidan av vårt hus🌞
🍃🌸🍃🌸🍃
 
 
I trädgården har jag plockat en liten här o en liten där,
som blivit till en liten "buske" som lyser blå och kär!
Visste ni att Förgätmigej betyder: 
"Låt min bild bo evigt i ditt hjärta..."
Och jag lovar, det kommer den att göra! För varje ny liten Förgätmigej jag plockar och sätter bredvid så växer den större o större i blått precis som vårt hus, en sådan bild glömmer man aldrig.
🍃🌸🍃🌸🍃
#Växtkärlek
 
Jag måste bara visa 2 underbara bilder på kvällens himmel...
 
 
På den här vackra himlen ser jag mycket!
En grön ganska stor Orb ville också vara med på bild Magiskt🙏
En riktigt härlig kväll till er alla Medmänniskor
Take Care
o
Sprid Kärlek
o
Ta vara på det vackra i Livet
Angelnrone
Andlig Vägledare o Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Evelina Wilson:

Verkligen härligt med blommor och vackert väder!

Svar: Hejsan!Visst är det man njuter i fulla drag...
Välkommen in på min blogg trevlig fortsatt kväll ☆♡☆
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina, vilka vackra blommor både på fina blommor och magisk himmel, gör gott i själen att se det. =)
Kramar i massor fina.

Svar: Hej min vän...Tack ...bilder menar du? Ja jag älskar att ta vara på det vackra som finns runtomkring oss...Tack f rar kommentar see You kramis☆♡☆
Angelnrone