"KÄNNER MIG SÅ HIMLA STOLT..."

Gokväll alla Goa Medmänniskor!
 
Solen sken jag hade så ont, men jag tänkte jag lyssnar inte på min kropp idag (vilket man egentligen ska)! 
Så jag tog på mig ytterkläderna och stavarna väntade på mig...
Jag tömde ryggsäcken så jag skulle få plats med all maten jag tänkte handla!
Jag har ju inte kunnat cykla på länge och promenaderna har varit en kortare variant.
Jag fick liksom kraft uppifrån efter ett trist samtal på morgonen o det fick mig på andra tankar japps👍🌞
Jag gick hemifrån kl 12.55 och var hemma 14.45 med 4.5 kilos tyngd i ryggsäcken, ja det var vad maten vägde! Mannen har ju handlat maten nu när min kropp inte varit ok! Så idag tänkte jag nu (ursäkta) jäklar och jag var så himla stolt när jag kom hem o hade gått långt o länge o med en tyngd på ryggen trots jag har svårt att bära sedan en tid tillbaka.
Många kramar fick jag på Ica o de var glada att se mig igen, jag blev så rörd!
Jag är så glad att jag har min kreativitet kvar, att få göra mina smycken och annat lite smått och gott! 
Mediterar gör jag dagligen visste ni att det är mycket bra för just hälsan och sedan har jag ju min medicinska Yoga så skönt🙏
Jag skickar Kärlek o Värme till er alla
glöm inte att sprida det vidare💜
Trevlig fortsatt fredag, måste bara visa 3 underbara bilder jag tog på vägen ner till affären...
 
 
 
 
@Växtkärlek
mmmm....
Take Care
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Days by Johanna:

Jätte fina bilder och förstår du känner dig stolt. Det skall du göra med efter din promenad och handling. Och kul av personalen och krama dig, förstår du blir rörd.

Svar: Tack rara du! Vad glad jag blir...Ja jag kände mig verkligen stolt o "saknad/älskad" vilken känsla den sitter i idag med♡ man blir liksom varm i hela själen! Välkommen till min blogg kul att just du hittade hit o tack än en gång för din rara kommentar! Kram o trevlig helg Angelnrone☆♡☆♡☆
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej fina angel, wow vad bra jobbat, det ska du känna dig stolt över, vackra bilder du fångade på vägen till affären. =)
Kramar i massor från Tess

Svar: Hejsan Tess!Tack snälla du jag känner mig verkligen stolt :)
Ja jag hade tur att bilderna blev så vackra..
Kramisar i massor hoppas på att fiskelyckan var god o att sjösjukan uteblev :)
☆♡☆
Angelnrone