"JAG VALDE NATURVÄGEN HEM..."

Hejsan alla härliga Medmänniskor!
 
Idag var jag o gjorde vid mina fötter, de blev så mjuka o lena...
På hemvägen valde jag att gå hem, jag hade ju gåstavarna med så why not!
Det var härligt väder soligt, massor med fågelkvitter och en hel del växter hade öppnat sina knoppar och blommade fullt ut...
 
 
 
Jag stannade till på den här lilla bron och lyssnade en stund på den porlande bäcken o vad jag njöt i fulla drag...
 
Sedan stod jag ett tag o begrundade Maria Nyckelpiga så näpen...
Vår underbara natur så vackert!
@Växtkärlek
Skickar er soliga o värmande kramar och önskar en fortsatt fin måndag!
Sprid Kärlek
och 
Ta vara på Livet
och 
Var tacksam för varje dag🙏
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, vilken mysig promenad hem från fotvårdaren, så fin nyckelpiga, de är så söta och vilja vackra blommor du fångade på bild, Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej rara vännen!Tack ja det var en härlig promenix o det fanbs så mycket vackert på väg hem:)
Massa goa kramar tebaks Välkommen på torsdag ☆♡☆
Angelnrone