"IDAG KOM PRESENT PÅ POSTEN"

Kära följare o Medmänniskor...
Idag fick en present med posten som gjorde mig så glad😉
 
En underbar CD med o av Elias Ringquist, en fin kompis till mig!
Han har varit med i Idol o denna underbara musiker kan ni gå in o lyssna på, på Youtube...
En underbar Medmänniska o Känslosam precis som jag🌟O han gör underbar musik som etsar sig fast i hjärtat!
 
Stor Kram o tack min käre Vän👍
 
 
Jag blev jätteglad o för kram med hälsning💜
Take Care vi hörs!
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina, tack för tipset, ska kolla upp på Youtube. =) Kramar i massor från Tess

Svar: Tjingeling!Ja du måste bara lyssna på den så himla bra:)
Kramelikram☆♡☆
Angelnrone

#2 - - E:

Detta var väldigt fint att se! Värmer i hjärtat! Tack! /E

Svar: Tack fina du, det var meningen! Välkommen in på min härliga blogg...Kram o tack än en gång♥
Angelnrone