"IDAG EN UNG O GLAD PENSIONÄR..."

 
 
Gomorron alla Goa följare o Medmänniskor!
 
Ja idag  blir denna unga kvinnan 65 år o alltså pensionär...men jag känner mig inte en dag över 40!
Det där med ålder har egentligen ingen betydelse bara man är ung i sinnet!
Jag varken känner mig som 65 år eller ser ut som en pensionär enligt andra o jag håller med dem👱‍♀️
Dessa roliga tidningsurklipp hittade jag på nätet - ett gott skratt förlänger Livet...
 
 
Haha...barn är spontana o man får många härliga skratt!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Jag dukade till sent igår kväll så det är klart.
 
 
Men... det ska bli sommarvärme 🌞 24 grader, så det kanske blir till att duka i trädgården istället på vår stora härliga altan!
Innan sambon gav sig iväg till jobbet idag, kom han in o grattade mig med ett presentkort till ett par nya glasögon. Så glad jag blev precis vad jag önskat mig❣️ Vi är mer på samma våglängd åldersmässigt, han är 9 år yngre än mig o jag stämmer mer överens med yngre killar eftersom jag har "barnasinnet" kvar 😊 O jag hoppas på att få ha det länge än🙏
Ja nu ska jag sova en stund till på min speciella dag som nybliven "pensionär"
Jag önskar er alla en härlig dag, för det ska jag ha!
Take care o sprid Kärlek
Angelnrone
Andlig vägledare o Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
@Växtkärlek 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, haha barn är för underbara, skrattade när ja såg artikeln . = =) de är för härliga..sände dig massa kramar =)

Svar: Hej fina vännen...Javisst barn är helt underbara o sp himla spontana:)
Tack fina sänder Kramar tillbaka natti natti ♥♥♥
Angelnrone