"EN UNDERBAR DAG TILLSAMMANS MED VÅR LILLA PRINSESSA..."

Hej svejs kära följare o Medmänniskor!
 
I söndags hade vi en helt underbar dag, tillsammans med minsta barnbarnet Eyla 2,5 år 🎀
Först överraskade vi henne med en dockevagn som hon själv fick välja🤗 o en liten pratdocka som hette Ebba! Jag blev så glad att hon gillade samma lilla söta o säkra vagn som jag gillade! Men... först hade hon lite svårt att välja, men så ställer hon sig vid den rosa som var en liten kombivagn. Ska Mormor köpa den tycker du? Då säger denna söta lilla tös -" ja tack det vill jag lilla Mormor" Smälter man, åh ja det gör man jag lovar❣️
Vi fortsatte vår lilla resa till Familia o en affär som säljer söta barnkläder. Där hade jag lagt undan en underbart läcker liten bomberjacka och hade ett hopp att den skulle passa! Ja, lite stor kanske men så fin och så blev det ju lite till så klart söta sockar, läppbalsam med Elsa Frost o ett par solglasögon som passade  till. En liten modemedveten tjej o kassen ville hon själv hålla fast den var så stor att den nådde ner till golvet😉 Hon sprang ut till Morfar o visade allt fint vi hade köpt. Så lycklig hon var...
Vi var ju tvungna att gå ner till min ena väninna som jobbar på Familia. Min väninna lyfte upp henne o kramade om henne o kunderna i affären skulle alla prata med henne o hon blev så glad när de sa vilken liten sötnos - det är hon verkligen🎀💗Där fick hon 3 söta små nagellack i ljusrosa o i lila av Tess! Men det är bara Mamma som får måla hennes små naglar...
 
Sen passade vi 2 tjejer på att gå en promenad i solen, med Dockvagn o dockan Ebba...
 
 
Och på hemvägen hittade lilla Eyla några solgula maskrosor till Mamma! Hon luktade på dem och o nynnade på en liten sång hela vägen hem 🌟🌞
Vilken Kärlek att få plocka dessa små blommor till Mamma💞
O Mamma blev jätteglad för dem👍
 
@Växtkärlek
 
Angelnrone
önskar alla Medmänniskor en fortsatt fin onsdag
Tack för att du finns vår lilla Prinsessa💖
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina angel, åh sötaste Eyla, det var så sött att få en kram av henne, är så glad att hon blev glad för nagellacken man ser hur glad hon blev för dockvagnen och dockan=)
Kram till er sötisar =)

Svar: Hej finaste♡Ja hon brukar inte krama vem som, men dig gillade hon men känner på sig när man är snäll och vill väl! Ja min dotter berättade att hon knappt ville lägga ifrån sig allt hon hade fått.. när hon skulle gå o lägga sig! Så visst blev hon glad alltid. Kramar tillbaka dig raraste från mig o lilla Eyla☆♡☆♡☆♡☆ Natti natti
Angelnrone