"ALLA TRÄD HAR EN HISTORIA..."

 
Tjingeling alla Goa följare o Medmänniskor💚
 
Jag har precis kommit in ifrån en 45 min runda med mina stavar - vilket underbart väder🌞
Visste ni att alla träd bär på en historia...!
Jag blir så fascinerad av all grönska runtomkring oss o när jag såg det här trädet, stod jag länge o "kände in det"!
Det var som om det kallade på mig -"kom så får du lite ny o fräsch energi..."
Just nu behöver jag mycket energi, så det tog jag tacksamt emot! Jag gick bort till det vackra trädet, där bladen höll på att väckas till Liv - ett efter ett! Jag ställde mig alldeles intill stammen o medan jag kramade det, fick jag så mycket energi o jag kände mig bara så upprymd o lycklig när jag vandrade hemåt igen...
Tack du underbara spännande träd...
Soliga Kramar till er alla Medmänniskor
njut av årstiden, grönskan o allt fågelkvitter.
SPRID KÄRLEK 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
@Växtkärlek
#1 - - Tess:

Hej fina, det är så härligt att få energi av träden, det brukar jag också göra, ibland kramar jag trädet med och vad härligt att du fick lite energi..kramar i massor från Tess

Svar: Hej fina...Ja det är underbart, kul att du med gör det! Ja jag fick ganska mycket energi det gjorde gott för kropp o själ, kramis☆♡☆
Angelnrone