"VAD VORE LIVET UTAN EN VACKER HIMMEL..."

Tjingeling i Solen alla goa följare o Medmänniskor!
 
Idag skiner Solen över lilla Bjuv...
Jag har gått min lilla stavrunda o sitter just nu o får gratis D-vitamin på altanen! Så härligt! Jag har mediterat till fåglarnas underbara kvitter o känt Värme,Glädje, Lycka o Kärlek  i varenda del av min kropp! Som ni alla vet älskar jag att föreviga en vacker Himmel 🙏🌞 Så jag ville inte vara sämre idag! Dessa härliga bilder ser jag väldigt mycket i wow alltså....
Titta o njut o ge gärna en kommentar om ni känner för det, jag skulle bli jätteglad för det!
 
 
 
 
 
 
 
Mmmm...
Nu ska jag snart gå in o göra min Medicinska Yoga! Min fina vackra coach Ann-Loou Torell hjälper mig med detta! Vi träffades på Hälsomässan I Landskrona för ca 1 år sedan och jag kände som Medial att hon hade mycket att ge mig på Livets väg...
En underbar Medmänniska på alla sätt o vis! 
Stor kram till dig o Tack för att du finns!
Jag skrev för lite sedan att jag har påbörjat en ny "Resa" o det lovar jag berätta om lite längre fram...
Nu önskar jag er alla en underbar fortsatt Torsdag!
SPRID KÄRLEK
och
Take Care
Kramisar från
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Anonym:

Härliga och ljuvliga rader att läsa.. ja du har verkligen påbörjat en ny härlig resa, en upptäcksfärd inom dig själv på ännu ett djup.
Jag är tacksam att du hittade mig för som vi vet allt har en mening. Jag är glad att jag kan inpirera dig och ge dig verktyg till att leva ett fantastisk liv, precis som du ska.
Du har gett och gett till alla andra under såå otroligt många år... det är på tiden att du får ta emot och att du nu sätter dig själv i första rummet.
Det här kommer gå strålande , så gå med huvudet högt vackra själ. Jag går bredvid dig🙏🙏
Kosten kommer ge dig energi och Mediyogan kommer läka din själ. Du kommer lysa med Hälsa Rakt Igenom.
Namaste 🙏

Svar: Tack vackra Medmänniska💜 Det var väldig vackert skrivet det gick rakt in i mitt hjärta!
Jag är så tacksam att just Du går bredvid mig o peppar mig på Livets väg🙏🌹
Din inspiration har väckt mitt Liv till nya spännande mål med Hälsa rakt igenom 🌟
Stor Varm Kram till Dig jag önskar dig en fin fortsatt dag🙏 Med massor av Kärlek❤
Angelnrone

#2 - - Tess:

Hej finaste.
Wow vilka fantastiska bilder du tagit idag, vilken härlig energi, förstår att du kände det när du satt och mediterade på altanen. :)
Duktig du är som kämpar på med träning och kost, bra jobbat fina....kramar i massor från Tess

Svar: Tack finaste.Visst var de vackra! Ja energin utomhus tillsammans med solen strålar, grönskan o fågelkvitter gav verkligen en härlig energi...
Tack rara Tess ja du kan tro att känslan ger mig frid i min själ...Kramar i massor till dig med trevlig fortsatt torsdag😍
Angelnrone