"RAFAEL ÄRKEÄNGELNS NAMNSDAG..."

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor...!
 
Ja idag är det Rafaels namnsdag vår fina Ärkeängel som står för Healing!
Jag har daglig kontakt med honom han är helt underbar, ber man om hjälp så får man den i den mån han kan just då.
Jag o en väninna var på en Hälsomässa i Klippan för nåt år sedan o gick på en seans. Även om man håller seanser själv, så är det spännande att gå på någon annans. Vi var inte så många o nästan samtliga fick meddelande från någon på andra sidan... Christel Dahlin Mediet vänder sig till mig o säger, jag har någon till dig med men ingen anhörig! Han frågar var du är o letar under "bord o stolar" men hittar inte dig! Han vill att du tar mer plats! Det är Rafael!!
Jag förstod vad han menade, jag älskar ju att se människor må bra! Hon avslutade med att - jag tror du förstår vad jag menar...🙏
 
I mina händer vilar -
 
 
Stort TACK till Dig käre Rafael♥♥♥
Detta har jag fått bekräftat gång på gång av Medmänniskor som jag har hjälpt och av andra Medium, kända som lite mindre kända...
Jag är rädd om mina Gåvor och är så Lycklig att just jag har fått den för att hjälpa!
SPRID KÄRLEK
Ge någon en Kram - säg något rart som värmer och glöm inte att ge någon det där Leendet, som kan göra skillnad!
Varma Fredagskramisar o Take Care
 
 
Angelnrone
En Ljusbärare och Healer
 🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, tack för att du sprider sådan glädje och kärlek, du är en fantastisk människa, kul att ängeln kom med ett fint budskap till dig..
Kramar i massor fina från Tess

Svar: Hej rara Tess, tack snälla det värmer mitt hjärta o själ💜Jag blir rörd...! Jag vil ju så gärna sprida både Kärlek och Glädje!Ja fina, jag älskar ju Änglar som du vet och kontakten med dem varje dag, är underbar😇..! Kramisar i massor kära Tess jag önskar dig en solig o härlig söndag💜
Angelnrone

#2 - - BloggSessan:

Jag tror på änglar

Svar: Hejsan Bloggsessan! Välkommen in på min Mediala Blogg.Härligt att höra ja Änglar finns!
Ha en fin söndag o sprid Kärlek💜 Kram
Angelnrone