"MITT NYA ALSTER I VEDIC ART..."

Hejsan alla rara följare o Medmänniskor!
 
Igår kväll satte jag på underbar Meditationsmusik som jag fått av tidningen Nära, som jag är prenumerant på ända sedan första numret...!
Jag kände för att öppna upp och vara lite kreativ...
Så sagt och gjort plockade fram min målarväska och började måla i Vedic Art som jag formligen älskar.
 
 
Så här fin blev tavlan!
 
I tavlan framträder både bokstäver som vissa bildar ord och en hel del ansikten och djur det är bara så fantastiskt💜
Tack för att just du tittade in, jag önskar er alla en underbar dag!
Kramisar med KÄRLEK
Take Care
 
Angelnrone
En Ljusbärare och Healer
med ett stort Hjärta
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina ,wow blir helt varm i kroppen av tavlan, så mycket känslor, bra jobbat, tavlan är jätte vacker...kramar i massor fina

Svar: Hejsan Tessis!Tack vad glad jag blir! Ja det finns massor av känslor o annat spännande det är det som är så härligt med att måla i Vedic Art.Kramar i massor till dig med😍
Tack för din rara kommentar
Angelnrone