"LILA ÖVERALLT MIN ÄLSKLINGSFÄRG..."

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor!
 
Dagens väder har varit väldigt skiftande ...
Imorse lyste Solen med små små strimmor genom de något grå molnen. Jag passade på att gå en liten runda med med mina "hjälpredor" stavarna! Utan de så hade det nog varit svårt idag! Jag lyckades ju bryta två tår igår..igen, på min redan så skadade fot! Men som jag brukar säga, skam den som ger sig ont gjorde det så det var bara att tejpa den ...igen! Aj vad det gjorde ont på min lilla promenix!
När jag kom hem igen så ser jag att våra rabatter är fylllda med lila Krokusar, några små solgula och tulpaner har kommit ganska långt. Såå... jag tog några rara kort kunde inte låta bli!
 
 
 
 
Ja ni ser själv en hel "matta" i min älsklingsfärg lila! 
Visste ni att Lila färgs betydelse kan vara en rikedom och lojalitet. Lila kläder bars ofta av kungligheter förr i tiden.
Lilas positiva egenskaper betyder: ambitiös, aristokratisk, konstnärlig, kreativ, dramatisk, gåtfull, extravagant, rättvisa, feminin, oberoende, intelligent, ledare, lyxigt, magiskt, majestätiskt, mystiskt, ädel, nostalgisk, stolt, ansvarig, rik, kunglig, hemlig, sensuell, allvarlig, sofistikerad och andlig!
Yes, det är alltså inte konstigt att Lila är min färg, jag känner igen mig på många punkter...!
Visste ni att färgen har betydelse! Färgerna berättar vilka vi är och vad vi står för, så var därför noggrann när du väljer dina färger!
Spännande...💜
Jag tog några vackra himlabilder igår kväll också dessa i 2 olika Lila nyanser se o njut!
 
 
 
Visst är Lila en mysig o varm färg, jag kan aldrig få för mycket av saker i Lila o Änglar i vitt förstås, det värmer min själ och mitt hjärta.
Nu önskar jag er alla Goa Medmänniskor en Underbar helg!
Sprid Kärlek...
Take Care
 
Angelnrone
En Ljusbärare o Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel,
Så duktig du är som tog dig ut trots smärtan i tån, du är en riktigt kämpe.
Gud vilka fina blommor, fick riktiga vårkänslor när jag såg blommorna, jag har inte sett så många i Helsingborg.
Hoppas du får en fin fortsatt trevlig söndag, massa krya på tå kramar och styrka.

Svar: Hejsan rara Tess!Tack gulligt sagt, ja jag kämpar verkligen på, trots de här tårna som bryts lite då och då...Visst är de vackra o jag vet ju att du med gillar lila! De kommer säkerttill HBG med, kommunen i HBG har ju satt ut underbara vårblommor i krukor lite här o var... O i Stadsparken blommar det för fullt.sorry för sent svar, men min platta är trasig, ja vi hade en mysig söndag tillsammans med Barnbarnen -massor med Kärlek o Lycka då:)Tack min fina vän det tar jag till mig o bevarar i mitt hjärta! Hoppas ni med hade en härlig söndag kramisar 😄
Angelnrone