"EN UNDERBAR DAG FULL AV FÖRVÄNTAN..."

Tjingeling alla goa följare o Medmänniskor!
 
Den här veckan har jag påbörjat något som jag har "brunnit" för länge! Nu så ja - kör vi😉
Och det bästa av allt jag har Världens bästa Coach som finns där för mig när jag behöver ett tips o hon peppar mig..! När jag har kommit lite längre i det här, så kommer jag att berätta om denna så vackra Ängel! Men jag väntar ett tag och då ska jag berätta om min spännande resa. Så tills dess får jag låta spänningen ligga i luften - men kommer att berätta det så småningom I promice 👍
Dagen började verkligen bra på alla sätt och vis! Solen lyste med sina varma härliga strålar då tog jag mina stavar och gav mig ut på en liten runda och passade samtidigt på att få lite gratis D-vitamin 🌞
Jag åkte därefter till Helsingborg för att träffa denna goa Medmänniska, mannen skulle hämta mig, men det var en stund kvar och jag hade tänkt att gå in i Mariakyrkan för att tända ljus för mina föräldrar. Det var vägarbete o annat runtom kyrkan och eftersom jag går rätt dåligt just nu, så fick jag syn på en mysig affär som jag har letat efter ända sen de hade flyttat. Det var lite som en "ödesdag", för på väg till kyrkan fanns plötsligt Tant Thea framför mig, gissa om jag blev glad! En butik med så härliga garner i alla de färger o man är alltid lika välkommen dit! 2 härliga tjejer hjälpte mig att hitta ett fint mönster o garn till Lillflickan Eyla🎀 hoppas jag får det klart till Påsken den kommer att bli så fin på henne en liten kappa i härliga färger och med söta detaljer... Åh så kul det ska bli att få ge min lilla sötnos kappan hon älskar kläder o speciellt de som Mormor har gjort själv.
 
 Nix... det kan man inte man måste bara besöka denna så mysiga butik!
 
 
 
Bilderna tog jag från bilen på väg hem till lilla Bjuv!
Jag kan ju inte låta bli att föreviga en vacker himmel...
Jag önskar er alla en trevlig helg!
Glöm inte att sprida KÄRLEK❤
Take care!
 
Angelnrone
En Ljusbärare och Healer
🌟💜💜💜💜💜🌟