"DENNA TILLÄGNAR JAG EN ALDELES SPECIELL PERSON I MITT LIV"

 
Tjingeling alla goa följare och Medmänniskor♥
 
Den här låten har jag lyssnat på under många år i mitt LIV!
Jag har tänkt, undrat och gråtit en hel del till just den låten...
Jag har lärt mig att släppa "taget" om den, men att den etsat sig fast i mitt hjärta - kan jag inte sticka under stol med...
Visst är den vacker en underbar och meningsfull text...fast det handlar om en man i mitt Liv!
 
 
Sprid Kärlek o Take Care
Kramisar i Massor
Angelnrone 
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina, vilken vacker låt, jag har också låtar som betyder något för mig..kramar i massor

Svar: Tingeling!Ja jag kan lyssna på den om o om igen vacker meningsfull text o en underbar röst. Vad härligt att höra att du med har låtar som betyder något för dig fina!
Trevlig kväll o en stor varm kram
Angelnrone