"VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG...?"

Gomorron kära följare o Medmänniskor!
 
Igår hände något fruktansvärt som satte mitt Liv i chock! Jag är fortfarande tagen av det som hände o tårarna har varit många jag lovar!
😢😢😢😢😢
 
Som medial får jag ofta varsel o natten till igår så sov jag 1 1/2 timme, sedan låg jag klarvaken vände o vred mig i sängen väldigt oroligt!
När sambon gav sig iväg till jobbet vid 06.25 ca, då somnade jag om. Kl 08.40 vaknade jag av att det ringde på ytterdörren! Det ringde ihållande o det gjorde mig upprörd o en obehagskänsla gick genom hela kroppen!
Jag tog på mig morgonrocken o gick för att öppna. Men... det var ingen där ej heller i carporten! Jag gick in i sovrummet för att vila en stund igen. Då ringer det igen?! Jag sätter mig på sängkanten och känner ett slag i bröstet o yrsel, så märkligt...!
Jag går ut o öppnar yttterdörren igen o dörren mot carporten men där är ingen nu heller! Jag går in o får en känsla av att jag ska öppna mobilen för att se om något har hänt, för det här är absolut ingen dröm!
Då trodde jag mitt hjärta skulle stanna!!!
Skottlossning på ........gatan i Helsingborg!
Den tyngden som la sig i mitt hjärta var o är obeskrivlig!
Jag slängde mig på telefonen o ringde min svärson eftersom jag inte visste om dottern min var på sitt jobb!
Jag frågar om äldsta barnbarnet gått till skolan (han går i ettan)?
Han svarar att han precis hade gått, då min dotter (som hade sin första lediga helg på länge) står o gör vid frukosten till de andra 2 småttingarna o sig o maken, hör hur det smäller 3 ggr gånger väldigt högt! O strax därefter hör hon hjärtskärande skrik utanför köksfönstret och tittar ut! Där ligger en ung kille som ser livlös ut liggandes i sitt eget blod o grannar kommer springandes från alla håll!
Detta händer bara minuterna efter att mitt lilla barnbarn endast 7 år gammal hade vinkat till sin Älskade Mamma o slängt slängpussar för att bege sig till skolan😢💙
Min dotter med familj var o är i chock vi - jag o sambon var o är i chock, tänk om detta hänt bara nån minut innan? Jag vågar knappt tänka på vad som hade kunnat hända!
En man o granne sköts ihjäl på gården utanför min dotters kök😢
En ung man endast 25 år gammal berövades sitt Liv...
 
Mina tankar går till den unge mannen och hans familj🌹
 
Men också till min Älskade Dotter och familj och speciellt mitt lilla Barnbarn på 7 år - Skyddsänglar finns❣️
 
 
Till dig du unge man...
 
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Take  Care
 
... Vart är Världen på väg?
#1 - - Tess:

Hej fina angel, så vackert skrivit av dig, ja det är så fruktansvärt hemskt detta som hänt och så nära in på din familj. Jag undrar också vart världen är på väg, krig och våld måste utrotas, den saken är klar. =(
Jag sänder dig och din familj mycket kärlek, tänker även på familjen som sörjer, massa goa kramar från Tess

Svar: Stort tack min fina!Ja man blir verkligen orolig och mörkrädd! Tänk när jag växte upp, då fanns inget sådant alls! Och nu är det "vardagsmat" som man dagligen läser om i massmedia och nu var det alldeles inpå oss??? Tack för all din Kärlek som du skickar till oss och dina tankar på familjen som sörjer sin son=(
Massa goa Kramar till dig från mig♥♥♥
Angelnrone