"TROR KNAPPT DET ÄR SANT..."

Plingelingeling...alla rara följare o Medmänniskor!
 
Igår hände något jag som jag bara drömt om!
 
Först kom dessa kort till mig...
 
 
En alldeles speciell siffra har visat sig för mig, flera gånger o speciellt - igår❣️
 
Siffran hade sååå rätt❤️
 
Dess betydelse var att överflöd o pengar är på väg åt mitt håll! Och det stod också att jag skulle affirmera bilder o tankar i positiv riktning...precis som det stod på det ena kortet 🍀
Jag trodde knappt att det var sant o jag var nära att svimma! Sen kom Glädjetårarna o glädjen spred sig inom mig o runt mig - det var ju faktiskt på riktigt!
Och jag ska berätta lite längre fram om en annan överraskning, som rör mitt skrivande som gjorde mig ändå gladare - något som jag också länge drömt om o hoppats på!
Stort TACK❣️
 
Jag berättade vad som hänt för 2 personer som jag kan lita på till 120%❣️❣️
Och de blev båda uppriktigt glada för min skull o sa båda - det är du värd så kul❣️❣️
Tack fina ni båda🙏❤️❤️
 
 
Jag önskar er alla härliga o ärliga Medmänniskor en underbar fortsatt dag!
Glöm inte bort att sprida Kärlek o ge ett leende till någon som behöver det - det gör skillnad o gott i Själ o Hjärta...
Take Care
 
Angelnrone
Andlig Vägledare o Healer samt en Medmänniska med ett stort Hjärta!
🌟💜💜💜💜💜🌟