"SORRY KOMMER INTE ATT LÄGGA UT NÅGOT HÄR I HELGEN..."😢😢

 
Kära mina följare...
Tyvärr har jag blivit för sjuk för att kunna lägga ut de utlovade smyckena m.m.
Jag kommer tyvärr inte att orka lägga ut något i helgen...
Jag drabbades av en fruktansvärd hosta i måndags o den har bara blivit värre o värre ja hemsk!
Eftersom jag redan har Astma så har jag haft väldigt svårt att andas mellan "hostattackerna"!
Idag blev det akut  till Doktorn som konstaterade något som jag inte kan uttala något som hade med min Astma att göra o Doktorn tyckte jag lät bedrövlig i lungorna som ett mudderverk - pep o rosslade både före o efter medicinering av Kortison o en lång stund i andningsmaskinen...:(
Så jag hoppas att ni ursäktar att jag inte skriver eller lägger ut nåt här i helgen!
Take  Care o Sprid Kärlek
tills vi ses igen...
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej finaste, åh så tråkigt att du blivit så sjuk, hoppas snart du känner dig bättre igen, förstår att du inte uppdaterar, det hade inte jag orkat heller, massa styrka och krya på kramar från Tess

Svar: Hej finaste vännen!Ja det var obehagligt när man inte kan andas fritt o sen tillbaka nån dag efter med en rejäl allergichock 😧Tack snälla för Styrkekramar kändes bra kramelikram
Angelnrone