"LIAM MIN SOLSTRÅLE TÄNK ATT DU GÅR UT ETTAN IDAG..."

Tänk att Du käre Liam Mormors Älskade Solstråle🌞 idag går ut 1:an💙❣️
Tänk att tiden har gått så fort...
 
En liten dikt till dig min goe lille påg!
 
Jag minns dagen då Du föddes då Livet blev till LYCKA!
En liten vacker pojke med Mammas stora blå ögon och blonda lockar som Ditt välformade lilla huvud fick smycka.
Så vacker och Du var Älskad från första stund av oss allesammans!
Mormor var o är fortfarande så Lycklig när vi -Du o jag får vara tillsammans!
Du är speciell och har en alldeles egen plats i mitt Hjärta för ALLTID❣️
Tack för att just Du finns💙
Nu ska vi ha ett mysigt Sommarlov o ses jättemycket❣️
Kramisar från Mormor
 
 
 Sicken söt liten kille Puss
 
 
Mormor ser hur glad Du är när du är på väg till Din allra första examen...snygging😉💙🌟
🍃🌹🍃
 
Du är värd det bästa❤️
 
 
Dessa blå rosor med Brudslöja köpte jag till honom idag...tillsammans med Dikten!
7 rosor för hans ålder o 7 rosor betyder också att "Jag Älskar dig"❣️
 
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
Jag är så stolt idag, så jag kände att jag bara var tvungen att göra ett inlägg för att visa hur Lycklig o Stolt jag är!
 
Angelnrone
En Stolt Mormor o Medmänniska
med ett Stort Hjärta
Take Care
o Sprid Kärlek❤️
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej finaste. Wow vilken stolt Liam och vilken stolt mormor, det förstår jag verkligen. Vilka vackra blommor och vilken vacker dikt, så rörd man blir. Sänder er massa kramar och hoppas på ett underbart sommarlov. Kramar i massor