"GODMORGON ETT VIKTIGT MEDDELANDE..."

 
Morning alla härliga o ärliga Medmänniskor!
 
Till alla er som mejlar till mig antingen för att ni behöver min hjälp eller är intresserad av mina vackra smycken m.m.
Min fina platta har tyvärr lagt av, så även mejlen:
[email protected]
 
Jag får be er kontakta mig på följande adress istället:
[email protected]
 
(detta är tillfälligt jag meddelar när vanliga mejladressen fungerar igen)!
 
I Helgen kommer jag att lägga ut lite nygjorda Shamballa igen o lite nya Skyddsänglar. Jag har även börjat göra små virkade väskor att ha mobil/plånbok/sommarkortet jojo eller varför inte till solbrillorna när den börjar titta fram igen🌞 Ibland vill man inte gå o bära på en tung väska då är denna perfekt att hänga om halsen..
Så kika gärna in i helgen då mina nya alster finns på bloggen till försäljning❣️
Angelnrone
Andlig Vägledare och Healer
Take Care o Sprid Kärlek
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina, åh vad spännande med nya smycken, du är ju så duktig, massa goa kramar från Tess

Svar: Tjingeling Tess!Ja jag var lite kreativ innan jag blev sjuk så ska bli kul att lägga ut de här i veckan! Tack det var rart sagt det värmer fina!
Massa goa kramar till dig med😇
Angelnrone