"EN UNDERBAR HELG MED VIGGO ..."

Morning alla rara följare o Medmänniskor!
Vilken mysig helg vi har haft🌞
Mellanbarnbarnet Viggo 5 år o snart 6 år sov över hos Mormor o Morfar!
På lördagen hade vi lite hemmamys, fotbollsmatch ⚽️ mellan Viggo o Morfar medan Mormor höll ställningarna😉
Sedan tittade Solen fram och då passade vi på att sola lite på altanen. Så tänkte vi grilla men lille Viggo beställde spagetti o köttfärssås så det fick det bli😄
På kvällen lärde Viggo mormor hur man spelade ett speciellt spel o så hade morfar köpt lördagsgodis!
När det var läggdags för Viggo lade Mormor sig bredvid o berättade om Mamma när hon var liten, han älskar att höra när jag berättar om Mamma❣️Att han Älskar sin Mamma jättemycket det visar han så tydligt man blir väldigt rörd! Speciellt när han säger Mormor kan vi ringa FaceTime o säga godnatt till min Mamma nu, förstår du jag Älskar min Mamma så mycket ❤️❤️ Ja.. där kom det en glädjetår i mina ögon så söt han är! 
På söndagen hade vi bestämt att åka till Djurparken/Äventyrsparken o sedan gå på Restaurang där han ville ha Chicken Nuggets o pommes...!
Tack Viggo för en underbar helg tillsammans med dig min goe lille påg💙😘
Här kommer lite fina bilder från vår mysiga helg❣️
 
 
 #Växtkärlek
Vår lille fotograf tog 2 kort själv med o han fångade ett ögonblickskort på Mormor o ett proffsigt kort på den vackra Ängeln utanför Djurparken du är ju för duktig hjärtat❣️
 
 
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
Take Care
o
Sprid KÄRLEK
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, gud vilka fin dag ni haft med Viggo, ser super mysigt ut. =)
Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej fina!Ja det var en underbar helg med mycket mys o skoj!
Kramisar tillbaka till dig Tess
Angelnrone