"EN MAGISK DAG MED EN FIN VÄN..."

Kära följare och Medmänniskor!
 
I onsdags bestämde jag mig för att åka o träffa en fin vän i Helsingborg. Vi brukar besöka bl.a Mariakyrkan där o fika på Olssons Skafferi som har Världens goaste mat! O så brukar vi avsluta på Sjätte sinnet!
Vi träffades på Bergaliden vid detta Magiska Vattenfall.
 
 
Vi var båda väldigt hungriga, så vi tog vägen direkt mot Olssons Skafferi...
 
På vägen dit hittade vi detta häftiga Olivträd, som jag var tvungen att få på bild...
 
 
 
Tess min rara vän o jag väntar på den vitlöksmarinerade rostbiffen mmmm... så gott! 
Det är lika mysigt var gång att göra ett besök där! Tjejerna där vet att jag är Medial o jag lovar att jag får nya saker till mig varje besök, riktigt spännande!
Innan vi gick därifrån besökte jag toaletten där och t.o.m där är det mysigt!
Jo faktiskt - rent o fint o precis som ett litet gammaldags rum med tända ljus o lite gamla grejor...
Hade det inte varit så mycket folk där, så kände jag för att Meditera därinne - så mysigt var det! Doften av Vanilj och Hasselnöt var Gudomlig och gav ett sådant lugn🙏💜
Snett över gatan vid Mariakyrkan ligger en mysig butik, där min Älskade dotter brukar köpa underbara ljus till mig!
De heter Yankee Home en mysig liten butik med blandade dofter och samlade efter färger.
Väl värt ett besök där man kan hitta allt från Ljus, dofter, strykvatten, tvättmedel m.m.
 
 
 
 
Här visar tjejerna upp deras nya exklusiva Strykvatten m.m. Från Milano en underbar doft...
Tyvärr fanns dock inte den doften vi letade efter...just då.
Så vi gick in på Olssons Skafferi igen o fick veta var det var köpt👍
Mittemot är vår Magiska kyrka!
 
 
 
Vi fick veta att någon Vänlig Medmänniska säkert med ett gott Hjärta, hade satt denna underbara Skyddsängel precis där man tänder ljus för nära o kära o speciella önskningar!
Vi brukar gå frammåt bredvid bänkarna o jag hade tidigare fått till mig siffran 3 i ett speciellt sammanhang! Vi gick frammåt o plötsligt öppnar sig dörren till bänkrad  3!
Vi går in o sätter oss på den bänkraden och när jag sätter mig, ser jag att jag sitter på plats 3!!!
*Siffrorna 333 betyder att Mästare finns nära dig och vill att du ska veta att de finns för dig*
Det känns tryggt att veta för vi hörde märkliga viskningar, fnitter o en hel del andra ljud i kyrkan på olika ställen som jag tänkt på o undrat över vad det var. Förklaringen kom dagen efter, så visst fanns Mästare med...
 
  
 
 
 
Dessa 5 vita orber de fick vi med då vi skulle ta foton, men de var svårfångade eftersom de svävade runt i en fyrkant. Men till slut fick vi med de på bild...äntligen🙏
Efter att vi hade mediterat till ljuv musik från Vocal six som skulle ha konsert på kvällen, så fortsatte vi till Sjätte sinnet! Marianne hjälpte mig att välja en liten Humörsring som man kunde spänna in så att den passade bättre. Liam mitt äldsta Barnbarn har önskat sig en sådan (som Mormor har). Så hittade jag en liten underbar Ängel som höll ett Hjärta i sin famn o den kändes så rätt att köpa till honom för han är så snäll och godhjärtad. Jag skulle hämta honom med hem på hemvägen. Han har ju sitt första sommarlov nu och vi har haft så mysigt tillsammans i några dagar.
Vi spelade spel tillsammans pratade om allt möjligt o han är så intresserad av allt det andliga/mediala min lille goe Prins💙🌞
En underbar dag med en fin vän o en fortsättning på den med en av de raraste 3 småttingar jag har💙💙🎀 Kan det bli bättre? Nej knappast ...
God natt o sov så gott alla som kikar in på min mysiga blogg!
 
Angelnrone
 
Take Care
Sprid Kärlek
och ge någon som behöver det
ett leende!
Det kan göra skillnad 
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina, tack för en helt underbar dag på stan, det var så himla mysigt, vackra foton har du också tagit. =)
Sänder dig massa goa kramar från Tess

Svar: Hejsan Tess! Tack själv ja det var verkligen en underbar dag! Vad glad jag
blir att du gillade mina foton dina kort var
jättefina de med. Skickar en massa goa
Kramar t dig med 🍃🌼🍃
Angelnrone