"ÄNTLIGEN ÄR LILLA EYLAS SOLHATT KLAR..."

Tjingeling så här innan bedtime!
 
Jag var bara tvungen att lägga ut bilder på Solhatten jag har gjort till min lilla Prinsessa Eyla❣️
Det nyaste i min kollektion barnkläder!
En läcker o somrig virkad solhatt o jag vet att lilla Eyla kommer att vara en riktig lite "pralin" med sitt långa blonda hår i denna hatt!
Spännande när jag ska ge den till henne imorgon, hon blir alltid så glad när Mormor har gjort något till henne o det finns ingen som har en likadan...🎀
 
 
 
Mmm...jag kan inte se mig mätt på den!
Men nu börjar jag bli trött, så alla rara följare o Medmänniskor...
 
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej fina angel, åh gud vilken söt mössa du gjort till Eyla, verkligen super gullig kommer passa jätte bra.. Kramar i massor

Svar: Tack fina!Ja den blev perfekt till henne och hon blev sååå glad för den, hon älskar när Mormor har gjort egna saker till henne... Kramar i massor
Angelnrone