"VÅR LILLA PRINSESSA FYLLER 3 ÅR IDAG..."

 
 
 
 
Till vår Älskade lilla Eyla🎀
 
Tänk att tiden har gått så fort - idag du redan 3 år fyller!
Du är en liten Docka alltid lika glad o Hjärtego, Du vårt Liv förgyller❣️
En klok o förståndig liten tjej, med vackra ögon blå o ett vackert långt hår🎀
Snart kommer Mormor o Morfar på besök och då många paket du får...
Att du Älskar allt med Frozen Anna o Elsa är det ingen som kan ta miste!
Tänk när du öppnar ett av dina paket och det finns en cykel o hjälm med Frozen ja tänk om du det visste...
Jag kan riktigt se Dig framför mig vår egen Underbara,
när du vill sätta Dig på Frozencykeln och framåt på gården fara💗
Vi ses om några timmar men fram tills dess vi önskar Dig lilla Eyla en riktigt fin Födelsedag🍃🌹🍃🎂🎁🎈💌💝🌞🎀
 
 
Vi Älskar dig så mycket Hjärtat
Tack för att Du finns i vårt Liv!
Puss på lilla näsan😘🎀
 🍃🌸🍃🎀💗🎀🍃🌸🍃
 
 
Första provturen inomhus...
 
 
En liten tyllkjol med söt fjärilstop till o ett hemmavirkat blomsterband till håret av Mormor...
 
 
Mamma tände tomtebloss på den vackra o jättegoda tårtan som Eyla hade önskat sig...
 
 
MMM...vilken underbar tårta... 
 
 
Eyla i sin vackra Princessklänning som Mamma hade köpt så bedårande vacker!
 
 
Ser jag stolt ut?
Japps jag är så stolt av att ha 2 så vackra tjejer i min närhet!
Jag Älskar er så mycket💞
Kram Mamma
#1 - - Tess:

Hej fina, stort grattis till sötaste eyla, så vacker hon var i känningen och man såg lyckan i ögonen när hon fick cyklen. Vacker bild på dig och dottern, lika som bär är ni också, massa goa kramar från Tess

Svar: Hej fina! Ja jag blev så glad att alla kläder jag köpt passade henne o hon älskar söta kläder o jag hittade flipflopps med Anna o Elsa Frozen...Ja cykeln var riktigt poppis! Tack fina vad glad jag blir😍 massa goa kramar till dig med Tess
Angelnrone