"MAMMA IDAG SKULLE DU HA FYLLT 90 ÅR HJÄRTAT...!"

 
Ja idag skulle vår Älskade Mamma, Mormor och Gamlamormor ha fyllt 90 år❣️
Vi hade planerat att ha en stor fest hos oss för att fira min lilla Mamma, men det blev inte så...
 
Igår satt jag uppe ganska sent, eftersom jag får hemska hostanfall fortfarande, trots penicillin och då är det svårt att sova!
Plötsligt känner jag en sorg som liksom "sköljer" över mig, men samtidigt en värme...
Den värmen som bara en kärleksfull Mamma kan ge❣️
Jag känner mammas varsamma hand klappa mig försiktigt på kinden o viskar i mitt öra, Ea-Lea var inte ledsen du vet att jag går bredvid dig på din väg...
Som ni alla redan vet, betyder min Mamma väldigt mycket för mig, vi hade en väldigt nära kontakt o Mamma var den som tidigt förstod att jag hade kontakt med Andevärlden o Änglarna🙏
Det har varit vår hemlighet som vi har burit tillsammans genom många år...
När Mamma var på besök inatt berättade hon  en hel del bl.a. Om hur ledsen hon är för allt som var mitt, fotoalbum m.m. Som hon hade varit så rädd om men som togs av någon annan o som inte tagit vara på det här med ärlighet, som vi redan som barn fick lära oss - att det var A och O! Hon kan fortfarande inte förstå hur någon kan sova gott, efter att ha gjort så...
 
TILL DIG MIN KÄRA MAMMA!
 
Jag är Dig evigt tacksam för dina korta små besök då och då och för de varma klapparna på kinden jag brukar få❣️
Jag saknar Dig så mycket att det inte går att säga i ord,
jag önskar av hela mitt hjärta att Du fanns kvar hos oss på denna Jord❣️
Vi ses i Minneslunden en liten stund idag på Din 90-årsdag❣️
Den vackraste bukett jag sätter och ett ljus tänder jag❣️
Jag önskar Dig en vacker Födelsedag på andra sidan tillsammans med min Älskade Far,
ni var ett vackert och oskiljaktigt par 💌
Kramisar i massor
Ea-Lea
Mamma... kom snart på besök igen det värmer mitt Hjärta🍃🌹🍃❤️🌟
 
 
 
Take Care o Sprid Kärlek
 
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
 
Lite bilder från Minneslunden idag...
 
 
 
 
 
Det var söta Ina på Blomstergruppen i Bjuv som gjorde den vackra buketten - ljuvligt vacker! Tack snälla...
 
 
 
När jag var på väg ut från Minneslunden, så bad jag om ett tecken från Mamma! Då kommer denna vackra vita fjäder flygandes framför mig och landar framför mina fötter...
 
 
Tack min Älskade Mamma, behöver jag säga mer 🙏🌞
 
Trevlig fortsatt tisdag!
💜🍃🌸🍃💜
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, vilka vackra bilder och vilka underbart vackra blommor till din fina mamma, förstår att saknaden är stor, förstår även att det måste känt underbart med det fina tecknet från fjädern, verkligen ett underbart tecken. Sänder massa goa kramar

Svar: Tack fina ja det var en magisk dag på alla sätt och vis och blommorna var så vackra...Ja, jag saknar henne jättemycket kramar i massor
Angelnrone