"LIAM MORMORS SOLSKEN..."

Gomiddag alla rara följare o Medmänniskor!
 
Jag råkade ut för en allergichock igår från någon av medicinerna jag fick vid mitt jobbiga astmaproblem i fredags...
Jag lovade bilder på mina nya alster för försäljning och kommer att lägga ut dem i veckan här I promice👍
Under tiden måste jag bara visa några bilder på ett av tre Älskade Barnbarn Liam 7 år på simskola på sitt första skollov. 
Han o lillebror Viggo 5 år började redan simma förra sommaren de är riktiga små fiskar, vad månde bliva av dessa härliga små killar💙💙😍
I förra veckan kom Tv o han blev intervjuad o filmad gissa om han blev stolt Yes❣️
 
 
 
 
 
Ja behöver jag berätta hur kul han tycker det är...
Nej bilderna talar för sig själv🏊💙👍
Vi har planer på att eventuellt ta oss till Alcudia i slutet av sommaren o då ska vi låna vår ene lille Prins med oss, då kan vi simma o ha det kul tillsammans. 
Jag önskar er alla goa Medmänniskor en fin fortsatt dag🌞
Take Care o Sprid Kärlek
Håll utkik mina alster kommer inom kort!
Angelnrone
Andlig Vägledare o Healer
o förstås
En stolt Mormor
🌟💜💜💜💜💜🌟