"DENNA FINA GRILL VANN JAG FRÅN POSTKODLOTTERIET ..."

Tjingeling alla rara följare o Medmänniskor!
 
Imorgon ska Farmor o Mormor ha en mysedag tillsammans våra 3 guldklimpar  - igen❣️
 
Det är lika kul o Energivande varje gång o vi har så kul tillsammans😄
Så jag gick ner till Ica för nån timme sedan, för att handla lite till vår fikakorg imorgon.
När jag står på Ica o har packat ryggsäcken full, får jag ett sms att jag hade något att hämta från Postkodlotteriet - hm så spännande😉
Jag ställde mig i postkön o det var ingen liten paket utan en fin bordsgrill i läcker färg👍
Ja och då tänkte jag hur ska ja få hem den här, gåendes med mina stavar, full ryggsäck en kass med mat som inte fick plats i ryggsäcken. Medan jag står där o funderar på hur jag ska få hem den, säger en man i kön ta av den ur paketet o lägg ner den i din påse👍
Smart - sagt o gjort så fick det bli så!
Lastad till "gränsen" o i brant uppförsbacke, gav jag hemåt med både mat o vinst.
Något röd i facet, märken efter kassen på min arm så var jag hemma på 40 min!!
Känner jag mig duktig? Japps absolut och stolt, för ju mer jag går desto roligare är det 😄
 
Så här fin blir den monterad o klar!
 
Jätteröd om kinderna o...
 
...med röda märken på arm, så kom jag i alla fall hem till slut!
Jag bad om hjälp av mina Skyddsänglar på hemvägen o jag är aldrig orolig för de finns -vid min sida 24 timmar om dygnet och det känns tryggt😇👍
Jag önskar er alla Medmänniskor en härlig fortsatt fredag!
Take Care - Sprid Kärlek o Värme
o glöm inte bort att le mot någon som behöver det där leendet så väl!
Det gör skillnad...
 
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
#1 - - Tess:

Hej finaste, wow vilken underbar vinst, kanon nu när det är sommar och man grillar mer. =) Stort grattis Kramar i massor fina

Svar: Hej kära du!Ja den är så härligt i klatschig färg! Vi har ju en större grill, men denna skulle vara perfekt om man fiskar på nåt mysigt ställe o får napp! Då kan man ju grilla fisken där så himla gott Kramelikram
Angelnrone