"ÄNTLIGEN ÄR MITT NYASTE TILLSKOTT I KOLLEKTIONEN KLAR..."

 Alla goa följare o Medmänniskor!
 
Ja nu kommer en av mina nyaste hemmagjorda prylar - en liten väska att hänga om halsen för mobilen eller något annat som man behöver! Ibland vill man ju inte gå och bära på en väska och då är denna perfekt ...
Visst är den läcker och jag har blivit så fashinerad av tofsar i både smycken, kläder o som nu på väskan!
Så här läcker blev den🌞
 
 
 
"Apple blossom"
 
 
Jag kommer att göra den i flera olika somriga färger och precis som mina smycken finns det bara en av var, så man är alltså ensam med sin lilla väska.
 
Vid intresse vänligen kontakta mig på:
Skriv ditt namn och telefonnummer så ringer jag upp dig!
Väskan kostar 75 kr o jag bjuder på frakten.
Jag kommer att lägga upp lite mera i veckan så håll ögonen öppna!
Först till kvarn👍
 
Take Care o Sprid Kärlek o Värme
o ha en underbar dag🌞
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej finaste, åh wow vilken söt väska, den är hur söt som helst, hoppas du kommer sälja massor, massa goa kramar från tess

Svar: Tjingeling fina!Tack ja de är läckra, ja det vore kul flera jag träffat ute har visat sitt intresse, när jag har burit min egen! En redig färgklick som man lägger märke till!
Kramisar massor
Angelnrone