"4 KNACKNINGAR GÅNG PÅ GÅNG..."

Gomiddag kära följare o Medmänniskor!
 
Ja, nu har jag fått en kraftig bronkit i luftvägarna ovanpå allt annat,  som bara drabbat just mina andningsvägar...
Ja vi som är födda i Oxens tecken har ju väldigt känsliga halsar - det stämmer ganska bra in på mig just nu!
 
Klart man funderar vad som händer egentligen, när jag drabbats av så mycket på en o samma gång...
Och häromdan funderade jag mycket över detta! Och... just nu har jag liksom inte tid egentligen att vara sjuk, för som jag berättat lite om i ett tidigare inlägg så håller jag på med min bok📚
Så jag kan väl säga att det kom ganska olägligt...
Jag tände mitt nya underbara Meditationsljus med doft av Hasselnöt o Vanilj helt magiskt🙏
Jag bad om hjälp efter min Meditation och då hör jag väldigt höga knackningar 4 st!!
Jag hör ofta 3 knackningar här - Andevärldens sätt att visa att de finns här o vill visa något - vackert eller hur❣️
Men nu var det 4 knackningar som har ett annat budskap att ge...
"Lita till dina Änglar, vi Änglar hjälper dig med den här situationen...!"
 
 
Så nu kan jag känna mig lugn det fixar sig! Med hjälp av en stark Pencillin och lite vila, så kommer jag snart igång med skrivandet av min spännande bok! Jag har ju planer på att få den klar till i Augusti, då jag har bestämt ett möte med Förlaget! Jag har ju redan de som har förbokat min nya och spännande bok - vilket glädjer mig så!
Tack alla ni underbara Medmänniskor som väntar med spänning!
Sedan ser jag ofta siffrorna 1212 och det har ju också stor betydelse för mig!
"Dess tecken tyder på att min nuvarande tanke är korrekt för min Andliga väg! Dessa tankar är mitt fokus och efter dessa kommer det att leda mig på min Andliga väg... Man kan enkelt uttrycka det så här - att jag följer min väg...!"
Så kan man få ett bättre svar på de svar man söker? 
Nej jag tror knappast det jag är så nöjd!
Tack underbara Andevärlden🙏
 
 
Trevlig lördag
Take Care o Sprid Kärlek
Angelnrone
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
Var Tacksam...
#1 - - Tess:

Hej fina, krya nu på dig riktigt, allt kommer kännas bättre snart och jag ser fram emot din nya bok sen. =)
Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej fina!Tack rara du jadå penicillinet ska ju hjälpa till men ännu har det inte hjälpt mig tyvärr! Hostattackerna är jobbiga för jag får knappt luft tack f krya på dig! Vad kul att du med ser fram emot min nya spännande bok...
Massa goa kramar till dig med ☺
Angelnrone