”GOD FORTSÄTTNING...”

 
 
Tingeling alla Medmänniskor!
 
Jag gör fortfarande ett uppehåll på grund av min hälsa, som tyvärr inte är på topp sedan ett tag tillbaka...!
 
”Snälla förväxla mig inte med Vilda webbens Angelnrone” En blogg som skapades av en kvinna från Gävletrakten efter att jag hade skapat min blogg!!
Alla hemska sexmejl o annat skräp som kommer till min blogg blir så fel - vi sysslar liksom med olika saker!!
Jag är Andlig Vägledare o Healer o hjälper mina Medmänniskor, medan Angelnrone på Vilda Webben har helt andra intressen så vänligen skicka era hemska kommentarer dit de ska istället!! Jag är ganska less på att de kommer fel - till mig alltså!
Jag tog namnet Angelnrone eftersom min dotter tyckte att jag skulle heta Ängeln nr 1! Samt från vissa jag har hjälpt en bit på vägen som också tyckte likadant😇🙏💜
Tills vidare...önskar jag er en God fortsättning på 2017!
Jag vill passa på att tipsa om en underbar låt så länge, som en fin vän till mig har gjort ”IRONI” ni hittar den på Spotify på länken nedan!
Elias Ringqvist SHY känd från bl.a Idol o en hel del filmer.
 
Julkramisar till alla Medmänniskor som kikar in på min vackra blogg!
Take Care o Sprid Kärlek
 
 
 
https://open.spotify.com/album/1SaUkmGSSvgFB3TUjj07qi?si=y-FbHk7lSfyqVmus3RIXiA
#1 - - Tess:

Hej fina angel.
Tack detsamma och jag önskar dig en god fortsättning. Vad tråkigt med sådana kommentarer och jag hoppas de upphör fortfarande än kvickt. Tack för låttips och ha en bra fortsättning. Massa goa kramar från Tess

Svar: Hej Tess! Tack så mycket👍 Ja verkligen o de kommer både från Sverige och utlandet!! Ja jag hoppas verkligen det med precis som du skriver fortare än kvickt!Ja jag tror du kommer att gilla den, det är hans första låt på svenska vilken text o en magisk röst! Njut av låten o tack d samma ☺Massa goa julkramisar🎄 till er alla tre👼💜💜💜Angel 👼
Angelnrone