”ETT GOTT SLUT O ETT GOTT NYTT ÅR...”

 
 
 
Så har då 2017 snart nått sitt slut
och ett nytt år är på väg in om några timmar!
Året som har gått har liksom bara ”runnit förbi”
och jag har lärt mig att allt är inte Guld som glimmar...!
Då menar jag att hälsan som jag var förunnad att få ha,
ändrades snabbt från en till en annan da’!
Mitt motto är ju ”Skam den som ger sig” och det lever jag ju efter nu med!
Men jag skulle så innerligt vilja känna som innan,
som den glada, pyssliga och hjälpsamma kvinnan!
Nu ser jag fram emot ett nytt o spännande år då jag hoppas på att min bok äntligen få ge ut!
Den skulle egentligen vara klar innan år 2017...var slut!
Jag har ju mitt Hopp och min Kärlek till familjen o mina vänner,
så jag kämpar på och ger järnet så gott jag kan för Nära o Kära o alla de jag känner!
Tack alla ni underbara följare som skickat vackra mejl till mig o undrat om jag har tänkt lägga ner min vackra blogg!
Nej kära följare o Medmänniskor det har jag inte tänkt, jag behöver bara lite andrum för att hämta ny energi och ta hand om mig själv också lite...grand!
Allt gott till er ALLA som skänker mig en tanke...💜🙏
 Nu ska jag bara ta mig över den ”bron” som har satt ”käppar i mitt hjul”!
Jag har ju kopplat av mycket med familjen o har firat en Underbar Jul🎄🎁
 
 
 
Sedan ska jag öppna dörrar till nya mål med fler möjligheter så spännande...🙏💜
 
 
Jag önskar er alla Följare o Medmänniskor 
ett Gott slut o ett riktigt Gott Nytt År🙏💜🙅
 
 
SPRID KÄRLEK O OMTANKE
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 (Bilden i guld är min egen o får ej kopieras! Den är tagen en bit utanför Helsingborg)
 
  
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel, gott nytt 2018 =)
Önskar dig allt gott detta året, sänder ljus och glädje och jag känner på mig att detta kommer bli ett bra år för oss båda=)
Massa goa kramar från Tess

Svar: Hejsan rara Tess o tack det samma☺Tack fina det var vackert skrivet ! Jag önskar dig detsamma absolut, skam den som ger sig, eller hur👍 Jag känner också på mig det! Massa goa kramar till dig med vännen 👼💜
Angelnrone