"GRATTIS MIN ÄLSKADE TÖS TILL DIN EXAMEN...!"

Gomorron alla rara följare o Medmänniskor!
 
Jag är så stolt över min duktiga Dotter, som i fredags tog sin Examen o med högsta betyg❣️
Vilken kämpe - 3 små underbara barn, ett vackert o välstädat hem, där Kärleken känns och syns i varje hörn o att studera, praktisera och ändå ha tid o massor med omtänksamhet över till sin rara lilla familj❣️
GRATTIS vår kära Emy du kommer att bli en pärla för det du brinner för och du är som klippt o skuren för att arbeta med det, Du behövs❣️
Jag som Mamma blev rörd till tårar när du fick dina betyg speciellt från dina 2 praktiker det är ju precis så omtänksam o duktig som Du är❣️
Massor med Kramisar, Kärlek och  Stort Lycka till
önskar vi Dig alla🙏❣️
Din man Calle
o era Älskade barn
Liam, Viggo o Eyla
samt 
Mamma o Tomas
Dina svärföräldrar Eva o Otto
m.fl.
 
 
Vi är allesammans så stolta över Dig❣️
🙏👏🍀🍃🌹🌹🌹🍃💫🌞🎂❤️🥇😘
 
 
 
 
 
 
  •  
    Bildresultat för grattis till examen
 
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Hej finaste angel, wow så underbart, fällde en tår här med, så underbar att höra, stort mega grattis till dotterns examen, förstår att du är en stolt mamma, hon kommer göra ett fantastiskt jobb. Sort grattis igen, massa kramar från Tess

#2 - - E:

Heja och grattis!

Svar: Tack fina du jag e så stolt!Kramar i massor
Angelnrone