"EN LUGN O SKÖN HELG..."

Gokväll alla rara följare o Medmänniskor!
 
Vädret har varit detsamma - Skåneväder med andra ord, ömsom sol o ömsom regn...
Igår hade vi våra härliga pågar här de brukar oftast komma på söndagen annars. Men jag blev uppringd från Datomografin på Landskrona Lasarett att jag skulle vara där idag. Så grabbarna kom igår istället och som vanligt hade vi jättemysigt tillsammans!
Det är ju plattor/youtube och så klart Musik som gäller!
De satte sig vid min halvflygel och satte sina plattor framför sig. Så letade de upp sin favoritmusik och sen spelade de fyrhändigt och försökte spela efter låten på plattan👍🎼
Sången gick som en dans och ibland lät det faktiskt "rätt" från tangenterna med 💚💚
Så kul att ni har musikintresset efter Mormor😉👍
 
 
Jag är så stolt över er alla tre lillasyster med vilket härligt intresse Musik - Yeah❣️
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
När jag kom ut från Lasarettet i Landskrona igen (idag), släppte oron igen skööönt! 
På vägen dit tog jag nån bild över Glumslövs backar och en bild på en redigt skånsk mölla som saknade "vingar"!
Jag tänkte på nåt alldeles speciellt och precis utanför Lasarettet framför mina fötter ligger en liten sten som var formad som ett hjärta! Wow...
Den var vit och lite naggad i ena kanten precis som mitt eget hjärta...Jag tog upp det och la det i min hand och vilken värme den gav mig... och Kärlek❤️ Givetvis höll jag den i min hand i bilen hela vägen hem! Tack Andevärlden för att ni finns på min väg genom Livet🙏
 
 
Jag önskar er alla en fortsatt fin Söndag!
Take Care och Sprid Kärlek
kramar från
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Tess:

Hej igen fina, så söta killar, vilken syskonkärlek, blir så glad att se pojkarna, massa goa kramar till er alla. =)
Från Tess

Svar: Hej vännen! Ja de är så söta både grabbarna och lilltjejen med tack:) Kul att höra imorgon ska vi gratta Viggo som fyller 6 år tiden bara rinner iväg! Massa goa kramar till dig och Andy med :)
Angelnrone