"ÄKTA SYSKONKÄRLEK...!

 
Kära följare o Medmänniskor!
 
Visst blir man varm i hjärtat❣️
Själv kan jag inte se mig mätt på mina Älskade Barnbarn Liam, Viggo o Eyla😘
🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟
 
"It takes million of people to complete the World!
But it only takes You 3 to complete mine"❣️
 Jag Älskar er sååå mycket❣️
Kärlekskramisar
Mormor
 
 
Angelnrone
Take Care o Sprid Kärlek
Jag önskar er alla Medmänniskor en riktigt härlig morgondag🌞
Natti natti Sweet Dreams
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Tess:

Hej finaste, vilken fin syskonkärlek, blir också varm i hjärtat så himla söta de är tillsammans..
massa goa kramar från Tess =)

Svar: Hej finaste!Tack min vän ja visst blir man varm i 💓 alltid 💓Ja de är så måna om varandra o Storebror hjälper sina små syskon när de ber honom om nåt 💓 Med Kärleksfulla föräldrar som visar sin Kärlek för dem 24 Tim på dygnet så är det inte konstigt ju! Jag är så stolt över de alla 5!Massa goa kramar från mig till dig från mig!
Angelnrone