"VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG. .."

Kära följare o Medmänniskor! 
 
Idag går mina tankar till alla drabbade med familjer på olika sätt och vis, efter gårdagens fruktansvärda händelse mitt på dagen i Stockholm!
 
Denna dikten skrev jag nyss o tillägnar de drabbade från mitt Hjärta.
 
"VARFÖR"
 
När jag var liten fanns inte någon rädsla och man kunde vistas ute, utan att vara rädd! 
Hur kunde du/ni ge så stora hårda sorger till oskyldiga familjer - var det kanske för att du ville bli "sedd"?
Jag har inte ord hur någon kan vara så iskall att ta människors Liv och på ett så fruktansvärt sätt!
I vårt så omhändertagande samhälle, vad har du missförstått vad hade du för rätt...?
Jag undrar från mitt Hjärta hur du egentligen mår - idag?
Och vi är helt säkert många som känner för alla berörda och fäller många tårar precis som jag!
Jag blir också berörd av att Regeringen säger att vi inte ska visa vår rädsla och gå vidare trots allt.
Det är lätt att säga, men vi är ju bara Människor i ett ibland samhälle så respektlöst och kallt!
Jag hoppas verkligen att eländet mycket snart får ett varaktigt slut!
Så att vi alla kan känna Trygghet och med Glädje o Kärlek igen och vågar gå ut!
Jag skickar massor med Varma Kramar till alla berörda med massor av KÄRLEK★♥♥♥♥♥♥♥♥★
Mina Tankar går till Er Alla...
Jag vill även sända Varma Kramar till Er som öppnade sina hem för att hjälpa chockade o ledsna Människor!!
Vilka Kärleksfulla Medmänniskor -All Heder till Er!
Take Care
 
Angelnrone
En Ljusbärare o Medmänniska med ett stort Hjärta
 
SPRID KÄRLEK
☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆
 Jag tänder detta Ljus från mitt Hjärta
 
 @HappiChallenge
#1 - - Tess:

Hej fina, gud vilken vacker dikt du skrivit om det tragiska som inträffat, jätte fint skrivit.
Sänder dig massa goa kramar

Svar: Hejsan fina!Tack det värmer ja det var en tragedi så hemskt! Härligt att 1 Medmänniska - DU, skrev nåt om mitt inlägg det värmer mitt hjärta, TACK fina! Ha en fin dag på jobb duktiga du skickar varma kramar tillbaka ♥ see you
Angelnrone