"MINA VIRKADE LJUSBOLLAR ÄR KLARA..."

Godmorning alla kära följare och Medmänniskor!
 
Igår blev mina hemmavirkade Ljusbollar så äntligen klara...
Min Älskade Dotter fick båda i Påskpresent och hela familjen blev fashinerade av dem. Så glad jag blir, jag tycker det är så kul att få ge bort något som jag har gjort själv! Kul att bli uppskattad!
Så nu blir det till att göra fler så att jag kan lysa upp mitt hus med en Ljusboll också.
Jag har redan fått förfrågan på om jag kommer att göra fler och kanske vem vet😉
Jag har gjort så mycket saker och sålt o gett bort, men när man ser vad andra tar för sina egenhändigt gjorda smycken, barnkläder, tavlor o andra spännande prylar m.m, så har jag tagit ut väldigt lite för det jag har gjort! Jag har lärt mig långt om länge att ta betalt för allt jobb man lagt ner och då menar jag verkligen - lagt ner hela min själ på! 
Jag älskar allt med Kreativitet och sedan se resultatet på alla timmars jobb man har lagt ner!!
Men... jag kommer ändå att vara "flexibel", man kan ju inte tänka allt i pengar...eller hur❣️
Så här fina blev mina Ljusbollar:
 
 
 
 
Så himla fina med vackert sken!
Gissa om dottern blev glad för de😉
Nu önskar jag alla härliga Medmänniskor därute en underbar Påskdag,
det ska vi ha tillsammans med äldsta Barnbarnet Liam som har sovit över hos oss inatt!
Så härligt att få ha det mysigt Tillsammans med Barnbarnen💙❣️
Påskkramisar i massor
Angelnrone
En Ljusbärare o Medmänniska med ett stort Hjärta
 
Take Care
SPRID KÄRLEK
O
GE NÅGON ETT LEENDE
🌟💜💜💜💜💜🌟
@HappiChallenge