"KREATIVITETEN LYSER HOS ANGELNRONE..."

Tjingeling i solen alla rara följare o Medmänniskor!
 
Jag känner mig verkligen flitig! Tänk att värmen, solen, fågelkvitter och alla växter som tittar upp därute, kan få en på så gott humör! Jag har ju som ni vet haft det jobbigt att gå mina dagliga rundor (stavarna har jag till hjälp) o cykeln den kan jag glömma just nu i alla fall... Men som jag alltid säger "skam den som ger sig"! Kan man inte det man brukar göra, så får man ju hitta på nåt annat för det lönar sig inte att deppa ihop för det...
 
För lite sedan handlade jag en del spännande
fröer och idag äntligen blev de så plantererade i mina små "växthus" med torvkrukor! Nu återstår det att se om ett tag, ifall jag har lyckats:) spännande värre! 
Kan knappt vänta tills att det där lilla gröna kommit upp😄
 
I dessa små växthus har jag planterat:
 
 
Mixad Blomkål i läckra färger
 
 
Lila Morötter
 
 
Körsbärstomat Choklad/Cherry
 
 
Rosa/Vit Ros
 
 
AloeVera
 
 
Blå Dahlia
 
 
Cerise Papegojblomma (frön från min egna blomma)
 
 
Jag Älskar ju Orchideer, min underbara Dotter brukar köpa någon åt mig när hon hittar nån vacker!
Själv har hon en oas med gröna växter och massor av Orchideer hon tar så väl hand om dem.
Så... nu får vi se om jag med lyckas och med fröer...
 
Monkeyface Orchide 
 
 
Svart Orchide
 
 
Babyface Orchide
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Så blev jag då äntligen klar med den rara Hjärtekoftan som jag gjort till mitt minstaste Barnbarn
Eyla min lilla Underbara♥♥
 
 
 
 
 
Så här glad blev Eyla när Mormor kom och lämnade Hjärtekoftan!
Hon strålade av Lycka en liten tjej som alltid är lika sprudlande glad och så visade hon upp nya klänningen jag köpt till henne. Koftan får vår lilla Sessa ha lite längre fram för den var lite för stor ännu.
Puss på dig mitt lilla HJärta/Mormor jag älskar Dig♥♥såå mycket!
-----------------------------------------------------
Jag vill även passa på att skicka tacksamhet till
Dr Stefan Ejderlind; Sjuksköterskan Felicia och Områdeschefen Camilla på Söderåsens Vårdcentral
för Ert rara bemötande och stöd häromdan.
Nu är det bara en sak kvar, men jag bekymrar mig inte förrän brevet kommer och tänker positivt tills att det dyker upp.
Ni är alla tre fantastiska Medmänniskor♥♥♥
 
Stor Varm Kram och trevlig fortsatt Fredag!
 
 
Angelnrone
En Ljusbärare och Medmänniska
med ett stort Hjärta
Take Care
och
Sprid KÄRLEK
 🌟💜💜💜💜💜🌟
@HappiChallenge
#1 - - Tess:

Hej fina angel, wow vad häftigt, coolt att man kan odla sånt själv, vilken fin kofta du stickat till Eyla, önskar jag var lika kreativ, du är så duktig. =)
Kramar i massor

Svar: Tjingeling Tess!Ja visst är de häftiga, återstår att se om jag lyckas få upp de(4 små strån har redan visat sig - tummen upp):) Tack snälla jag är helnöjd med koftan o Eylatjejen blev jätteglad♥ Ja jag älskar ju att vara kreativ fina tack för rar ord o Kramisar i massor
Angelnrone