"KÄRLEK I MASSOR..."

 
Ja kära följare och Medmänniskor!
Nu har vi första halvan av Påsken bakom oss 
 och nu har vi 3 härliga dagar kvar...
I år var det inte någon liten "Påskkäring" som knackade på dörren, det brukar knacka väldigt många ggr annars vid Påsk och Påskgodiset som jag köpt hem står
orört kvar! Men då blir det extra mycket till Barnbarnens ägg som jag redan har fyllt med små kycklingar, godisägg o en stor Påskhare! Det är lika roligt varje gång att se glädjen hos mina 3 Gullehjärtan, när de letar efter äggen som Mormor har gömt...
Fågel, fisk eller mittemellan 🤗
Visst är det underbart när man får göra någon glad, barn är så tacksamma alltid!
Jag köpte något kul till båda grabbarna som var alldeles nytt! Varsin jättestor ballong som de har så kul med när de är här! 
 
 
Det här var kul Mormor hihi...
 
 
De är lätta o man kan hitta på mycket skoj med dem, som här kasta de högt upp i luften🎈
 
 
 
Ballongerna är både roliga att leka med och självlysande och så kan man använda de till att sitta i.
 
 
 Och så blev det lite fikatajm med saft och glass, samtidigt som båda grabbarna fick massor med ny energi ovanifrån...🌞
 
 
 
Jag hade köpt ett roligt utespel till dem också, men racket tyckte lille Viggo att Mormor skulle ha på huvudet, ja visst var den färgglad alla gånger😉
 
Minstingen Viggo 5 år som ska bli Polis, Militär och Frisör, frågade om han fick göra vid mitt hår. Klart han fick o så måste du filma Mormor! Så jag filmade honom o passade på att fråga honom ska du ha så många yrken på samma gång? Japp sa han! Då kan jag göra vid ditt hår när du ska på fest och kommer det nån tjuv till dig, så kommer jag och tar med mig tjuven förstår du!
Man blir ju bara så glad o varm i hjärtat med alla rara o spontana kommentarer från barn!
Tur att de finns, känner man sig älskad - Yes❣️
Så här fin blev jag efter en stund, tjusigt eller hur!
 
Det här är Lyckan i Livet
att få vara med Barnbarnen så ofta man bara kan🤗
Ta tillvara på varje minut att göra något kul tillsammans med de ni Älskar - Nära och Kära det är det som förlänger Livet❣️❣️❣️
Angelnrone
En Ljusbärare och Healer
och en mycket Lycklig Mamma och Mormor💜
Take Care
Sprid Kärlek, kramas och skänk ett leende åt någon ni möter, för då mår Själen bra❣️
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
@HappiChallenge
(skrivet från mobilen justerar bilderna lite senare)
#1 - - tess:

Hej fina, glad påsk och wow vilka underbara bilder på er alla, pojkarna och på dig, ser glädjen när barnen får leka ute med de stora bollarna.
Massa goa kramar från Tess, glad påsk till er alla.

Svar: Hejsan Tessis!Tack det samma fina! Ja visst är det härliga bilder ja de har verkligen kul med de!De älskar att vara ute och ha kul i trädgården men blir även fast med sina plattor:):) just nu är det Minecraftmusik som gäller...Massa goa kramar o glad påsk till er med. ☆♡♡☆
Angelnrone