"GLAD PÅSK"

GLAD PÅSK alla Goa följare o Medmänniskor!
 
 
Som ni vet är ju Påsken en härlig helg när man får fylla påskäggen till mina 3 Älskade Barnbarn, gömma dem o så går vi på "äggjakt" precis som jag o mina syskon gjorde när vi var små...Familjens högtid - Dock inte idag Skärtorsdagen - dagen då jag fick mitt Cancerbesked för en del år sedan. Den firar jag inte längre med glädje...
Imorse ringde min rara läkare o lämnade provsvaren o nu blir det ett steg till...så egentligen vill jag bara få den här dagen överstökad o försöka släppa mina tankar och undringar...!
 
Just nu skingrar jag tankarna med att göra klart en hemmavirkad Ljusboll till min dotter. I den ska sättas en liten söt slinga så den lyser med varmt o mysigt sken. Jag älskar att ge bort saker som jag har gjort o min familj blir alltid så glada när de får något som jag har gjort!
 
 
Har testat med en ballong inuti, för att se hur den kommer att se ut när jag har stärkt den.
🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣🐥🐣
 
Varma Kärleksfulla Påskkramisar 
Angelnrone
Take Care - Kramas mycket och Sprid Kärlek
 
 
 
 
 @HappiChallenge
 
 
#1 - - Tess:

Hej fina angel. vilken fin ljusboll du gjort, så glad dottern kommer bli, jag tänker massa på dig och sänder massa styrka. Kramar i massor

Svar: Hej fina!Tack ja den blir jättefin gjorde en vit med för säkerhets skull med och båda hänger o torkar nu, så det blir spännande att se när den lilla slingan kommit i:)
Du e för rar tack snälla för tankar och styrka det behöver jag just nu!
Stor varm kram till dig o tack för presenterna till min tös o lilla Eyla de kommer bli jätteglada...☆♡♡☆
Angelnrone