"BILDER FRÅN EN MYSIG VALBORG..."

Hej igen bloggen!
Här kommer lite bilder från en mysig Valborg tillsammans med Liam o Viggo våra älskade prinsar💙💚 2 av barnbarnen.
Det var så kul att de ville sova över tills imorgon. Jag kan inte se mig mätt på dem, så snälla och härliga små pågar💙💚❣️❣️
 
 
 Här sitter vi på farstutrappan o spanar in brasan o alla människorna...
 
 
Drillflickorna jonglerade med "eldpinnar" till discomusik, så duktiga de var!
 
 
Här dansar o sjunger killarna till en av låtarna🤗 Den här kan vi Mormor sa Liam❣️Rytmen i blodet japps det hade de verkligen o det tyckte ett ungt par med som gick förbi - de gjorde tummen upp👍
 
 
Ta ett kort snabbt Mormor på våra skuggor så häftiga asså❣️
 
Grabbarna var rätt nöjda efter en stund o ville hellre gå in o kika på sina plattor...
Sen somnade de så nöjda efter dagens mys...
 
Natti natti sov så gott o dröm vackra drömmar🌟😴
Angelnrone
 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
@HappiChallenge
#1 - - Tess:

Hej finaste, jag har tänkt så på dig idag, jag vet ej om du fått min epost?, jag har inget mobil för tillfället, hoppas jag kan fixa imorgon...
Vilka underbar bild på dig och pojkarna, så mycket kärlek, hoppas valborg varit bra, sänder massa kramar till dig.. från Tess

Svar: Hej fina, tack snälla ja det var ett hemskt ingrepp så ont det gjorde:(:(Har du mejlat? Sorry har inte sett ska in o kika...Du förstår grabbsen använde plattorna, så jag har inte kikat tyvärr! Det var mycket förberedelser igår från kl. 16.00 inför dagens otäcka ingrepp! (Mejlar o berättar) Ja du kan tro det är alltid mycket Kärlek och massor med skoj med grabbarna "bus" vi hade jättekul tillsammans☆♡♡☆Tack snälla för rar kommentar... Massa kramar till dig med ☆♡☆♡☆
Angelnrone