"IDAG ÄR DET ÄRKEÄNGLARNAS DAG..."

Tjingeling alla goa följare och Medmänniskor 💜 
 
Visste ni att det är Ärkeänglarnas dag idag, de flesta känner väl till Michael, Gabriel och Rafael...
 
Michael  är Ljusets och Rättvisans Ängel och avbildas med ett svärd som skiljer sanning från lögn! Du kan be honom om hjälp regelbundet, genom att föreställa dig att du är omsluten av Änglar. Efter ett tag kommer du att beröras mindre av situationer som tidigare tömde dig på energi och  kraft som gjorde dig trött! Hans närvaro  kommer att höja din energifrekvens och hjälpa dig att se situationen på ett annat sätt!
Ljus: Blå
I Astrologins historia är han Söndagens Ängel och har namnsdag den 29 September.
Michael betyder  " Han som är lik Gud ".
 
Ärkeängel Gabriel kommer när någon behöver Vägledning, hitta eller förverkliga sin Livsuppgift,  ge Glädje, Lycka och för att uppfylla dina Önskningar.
Han hjälper dig även att skapa ordning  i Livet !
Han förser oss med Intiutiv lärdom och upplysningar om de andliga plikterna.
Ljus: Vit
Gabriel  kan du se med en lilja i sina händer, kanske en vit lilja. Han är ärkeängeln som står för Hopp och Kärlek  Gabriel  betyder " Gud är min styrka "!
 
 
Ärkeängel  Rafael  representerar den Läkande kraften och du kan se honom med en stav. Rafael betyder " Han som Gud helade ". Ljus: Grön
Han kommer för att ge dig en känsla av Helhet, Visioner, Inspiration och Insikter.
Han Healar sårade och kränkta Människor och ger Inspiration  för nya botemedel  för sjukdomar och väcker även din Kreativitet  och hjälper dig att se Skönheten i Världen...
 
 
Ja det finns fler Ärkeänglar och som jag har skrivit om vid nåt tidigare tillfälle.
Dessa 3 härliga Ärkeänglar ber jag till varje dag, deras egenskaper är så fina och jag känner mig så stark av deras magiska närvaro!
Tack för att jag får be till er och får ta del av er kunskap!
 
Behöver ni hjälp kära följare och Medmänniskor, 
så sätt er bekvämt, tänd ett ljus och börja be...
Lycka till God natt
 Angelnrone 
☆♡♡♡♡♡☆
Take care
#1 - - Anonym:

Hej finaste Angel, wow tack för detta inlägget, är så intresserad av ärkeänglarna och nu fick jag lära mig mer; stort tack för ditt fina inlägg. :)
Kram från Tess ♡♡♡♡

Svar: Hej min fina vän! Ja som du vet har Änglar en stor plats i mitt Liv! Lite kul att våra fina Ärkeänglar har fått en egen dag, det är de värda! Tack för att du gillade mitt inlägg , visst är det intressant...:)Kramisar Angel ☆♡☆
Angelnrone