ETT UNDERBART SMYCKE BLEV FÄRDIGT NYSS...

Det är lika kul var gång jag har skapat ett nytt Smycke! Jag håller på att även göra Örhängen och en liten näpen Ängel till, så det blir ett helt set att bäras av någon vid något speciellt tillfälle!
Kommer snart att visa mina Bröllopssmycken att duka med m.m.
Gå gärna in o kika under kategorin "Änglar och andra hemmagjorda Smycken!"
Finns det något du gärna skulle vilja bära. Så går det bra att kontakta mig på: 
[email protected] lämna ditt tfn nr så ringer jag upp! 
 
V Ä L K O M M E N!
 
Angelnrone
En Medmänniska och Ljusbärare
🌟💜💜💜💜💜🌟
#1 - - Anonym:

Hej fina angel, vilket fint smycke...verkligen jätte vackert.. du är så duktig. 👍💖😍😗 kramar i massor till dig från Tess

Svar: Hejsan Tess!Tack fina jag tycker väldigt mycket om det själv med :)
Jag hade det på mig på Harmoni & Hälsomässan i Landskrona idag och jag fick en hel del beställningar på armband, men som du vet gör jag aldrig två som är lika! Vad glad jag blir att du med gillade det:) kramar i massor till dig med Angelnrone ☆♡☆
Angelnrone