"VAD VORE VI UTAN DESSA UNDERBARA ÄNGLAR..."

Ja så är det! 
Då vi som mest behöver det, så finns de där Alltid vid vår sida🙏
Jag är så tacksam och lycklig för att jag får omge mig med dessa så härliga Änglar i alla dess varianter, allt från Jordänglar, Skyddsänglar, Ärkeänglar ja Änglar i alla hörn och som kantat min Mediala väg!
Värmen och tryggheten av dem, värmer mitt LIV varje sekund!
Det vackra är att jag i min tur sedan kan sprida deras vackra budskap som jag får till mig. 
Men de finns även för mig som Medial i olika situationer, som har kantat min väg på alla sätt och vis...
Även vi som är Mediala, är ju vanliga människor med känslor, sjukdomar och sorger o glädje o lycka förstås...!
Och jag har utvecklats ändå mer som Andlig Vägledare efter allt som har hänt på min väg...
Jag är evigt tacksam för att få känna er närhet var jag än befinner mig!
ÄNGLAR FINNS - jag vet!
 
 
Angelnrone
En Medmänniska och Ljusbärare 
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
 
 
 
#1 - - http://jjenlen.blogg.se :

Ja de går jätte bra att ha växten så i en genomskinlig kruka.häller i lite vatten i botten och den växer så de knakar. Tror också vi har änglar vid sidan av oss. Jag har faktiskt sett min när jag var liten ❤

Svar: Tack fina du! Det ska jag testa o tipsa min dotter om också för vi gillar gröna växter båda.Vad härligt att höra att du också tycker om Änglar, fast jag ser fler än en Ängel hos dig så härligt och rofyllt...Ha en fin dag kära du och tack för att du tittade in på min blogg☆♡☆Angelnrone
Angelnrone

#2 - - Anonym:

hej Angel, jag änglar är helt fantastisk och de finns hos oss alltid, känns både tryggt och fint :)
kramar i massor från Tess

Svar: Hej Tessis!Ja visst är det fantastiskt Änglar är underbara och ja de finns alltid runt oss o för oss helt underbera det känns verkligen tryggt o vackert ( du är en av dem) fina:)
Kramtillbaka i massor o krya på dig - Angelnrone☆♡☆
Angelnrone