"JULKLAPPSTAJM..."

Tjingeling alla goa följare och Medmänniskor!
 
Ja då är dags igen att köpa något i Julklapp till nära o kära, varför inte köpa något annorlunda och som inte finns i massvara!
 
 
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
 
 
 
Då har ni chansen nu! Vid egna önskemål och vid intresse når ni mig antingen på [email protected]
[email protected]
 
Skicka iväg ett mail till mig och berätta var jag kan nå dig, så hör jag av mig!
                                                   
                                             V Ä L K O M M E N!                                              
 
Lite smakprov inför julen creoler med en söt liten Ängel på varje, att duka med! Sätt den runt ett glas med fot, eller varför inte runt servetten eller som min kära dotter sätt det runt ljusen i ljusstaken!
 
 
 
 
 
 
 
Ett juligt armband med sött budskap och en liten julklapp...
 
 
 
 
 
Jag gör aldrig ett smycke eller creol i samma utförande, på så vis blir man ensam om smycket vilket är unikt! Ett välgjort handarbete gjort med Kärlek!
 
Först till kvarn...
 
 
Natti natti sov så gott och dröm vackra drömmar...
Take Care
Angelnrone
en Ljusbärare och kreativ Medmänniska
🌟💜💜💜💜💜🌟
 
#1 - - Anonym:

Wow vilka fina creoler, vilken perfekt julklapp att ge. ❤😙😥
Kul att du även skriver julklappsrim, det är jag inte alls bra på men önskar att jag vore. ❤😙😗 Massa goa kramar från Tess ❤😙😥

Svar: Tack fina Tess!Ja visst är det, du är så välkommen att beställa en lite annorlunda julklapp...
Klart jag kan skriva ett julklappsrim om du vill det, men jag skrev nog inte det men det gör jag så gärna! Massa goa kramisar till dig med! ☆♡☆
Angelnrone