"IDAG HAR JAG HAFT NÅGRA TIMMAR PÅ TU MAN HAND MED MIN LILLA PRINSESSA..."

 
Idag har jag o minsta Barnbarnet Eyla haft några timmar på tu man hand...
Vi har haft så kul, byggt ett fint semesterland av Lego, läst sagor, sjungit o dansat till Babblarna o mycket mer! Hon fyller 2 år i Juli och är så förståndig alleredan vilken tjej alltså 🎀 Idag hade jag köpt med mig söta totteband, o birkabullar som hon älskar o nåt nytt - små "snackisgurkor" som är lagom stora, nyttiga men de hade ju skal och se det gillade hon inte alls 😍 Först åkte de ut ur den lilla söta munnen i nästa stund plockade hon upp bitarna och slängde de i soppåsen under vasken sååå himla duktig!
Ja... Vi har skrattat så mycket tillsammans och hennes små pussisar o kramisar fick jag gång på gång o så lade hon sitt lilla huvud mot min kind....
Mormor  (jag alltså) upplevde en sådan Lycka💕🙏
Då Mamma kom hem kallade hon på lilla Eyla o så kommer denna underbara tös med dessa underbara rosor som Mamma hade köpt o säger " Momo " de var till mig så rart...
 
Tack mina raringar jag Älskar er så mycket💞
Er egna Angelnrone
 Jag skickar massor Kramisar med KÄRLEK
 Natti natti sov så gott
och 
dröm vackra drömmar
⭐️❤️❤️❤️❤️❤️⭐️
#1 - - Anonym:

Hej fina Angel, åh Eyla är en riktig sötnos ♡♡♡ Förstår att ni hade super roligt tillsammans och vad duktiga ni är. ♡♡♡ kram från Tess

Svar: Hej fina Tess!Tack visst är hon det, jag Älskar henne såååå mycket! Ja vi hade jättekul och bara att få vara med henne, gör mig så glad inombords och väcker så mycket glädje och många härliga skratt...Tänk att hon som är så liten jämt är så sprudlande glad och förståndig och så lik sin Mamma när hon var i samma ålder!
Kram o trevlig kväll rara Tess ☆♡☆
Angelnrone