"GRATTIS PÅ MORS DAG..."

GRATTIS LILLA MAMMA PÅ DIN DAG!
 
Jag är glad att just Du är min Mamma!
Utan dig skulle LIVET ej vara detsamma...
Minnen från min barndom jag har,
längst in i hjärtat jag de spar.
Du stöttade mig i mina beslut
och hade alltid ett vänligt ord på lut...
När det "stormade"var du min hamn,
min trygghet var i Din varma famn...
 
Jag saknar dig min goa lilla Mamma
men,
jag är så tacksam att både Du och Far
besöker mig ibland...från - Andra sidan!!
💜💜
 
Kärlekskramisar från Ea-Lea 
TACK för att just Du var min Älskade
Mamma
 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jag vill passa på att önska min Älskade Dotter Emy
som är Världens mest omtänksammaste Mamma
till 
Liam, Viggo o minstingen Eyla
...en Underbar Mors Dag!
💙💙💖
 
 Angelnrone
sänder massor med glädje till Alla er Medmänniskor
Ta vara på varje minut o Take Care...
kramisar
☆♡♡♡♡♡☆
#1 - - eva:

Fina ord...och fin blogg
hoppas du får må bättre o bättre och att fötterna håller sig bra ett tag nu
Med vänlig hälsning eva

Svar: Tack så mycket fina Eva!Tack det värmer, ja det vore skönt att få må riktigt bra nu ett tag! Jag har ju så mycket skoj som väntar i sommar med mina barnbarn bl.a. Så det blir bara att tänka positivt o hoppas innerligt! Ja tack rara du för hjälpen det kändes så skönt speciellt efteråt, stor skillnad! Kul att du tyckte om min blogg o Välkommen in igen!
Varma Sommarkramar Angelnrone☆♡☆
Angelnrone